четвртак, 11. новембар 2010.

(pr)Oglas

Umetnica, (grafička) dizajnerka, fotograf i nadasve model, traži producenta, fotografa, grafičkog dizajnera ili vlasnika njujorške galerije slika (poslednjima primat), za simulaciju ozbiljne veze.
Interesovanja - sve što je sladunjavo i androgeno;
Vrline - perverzna infantilna seksulanost;
Uzrečica - "Ovo se dobro slika...";
Koristim - analogni, a ne digitalni fotoaparat;
Raspoloženja - izražavam u paletama boja;
Izlazim - po "poslednjim klapama", izložbama i eksperimentalnim predstavama neafirmisanih umetnika (mojih prijatelja), nedeljama: mode, dizajna itd.
Čitam - časopise Vice i ID, knjige o dizajnu, irelevantne autore za koje nije niko čuo, čime potvrđujem svoju izuzetnost;
Omiljeni film - When Nietzsche Wept;
Tečno govorim - o brendingu, dizajnu i nepostojećim subkulturama;
Ljude delim - na Mac i PC user-e;
Moja umetnost - sama sam i subjekat i objekat svoje umetnosti, jer sebe vidim tuđim očima; moj rad se sastoji u fotografisanju sebe i svojih prijatelja, nadri-umetnika, u bezbroj beznačajnih svakodnevnih situacija, onako kako bih volela da me možda baš ti, kome je ovaj oglas upućen, vidiš, a u najbolju ruku - fotografišeš.
Uzor - Kate Moss i Marina Abramović.

Нема коментара:

Постави коментар